Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



tisdag 17 februari 2009

Underbara dagar

Haft 2 helt underbara hunddagar!!

Igår vart det en sväng förbi uppfödare Kerstin för lite bus med valpen "Soffi" á 5mån, oh sen fick jag lite hjälp av Kerstin med apporteringen. Först körde vi "klockan" två skick, kl3 & kl9. Gick vell si sådär, gick rakt ut, men det där men att komma tillbaka va inte lika kul!

Sen fick hon 1markering, + ett sök på 1st dummy. Siri gjorde dte hon skulle, men ingen direkt arbetsglädje. Inte som hon brukar vara, man märker att hon fortf. har ont i tassar!

På dagens schema stog det Annica med alla små pirayor!!! Ninja, Loa, Dottie, Isak, Allis & uuuuunderbara lilla Rosso!!!

Vilken underbar liten kille...vart nästan kär! Först ut va Siri & Rosso, gick lite hårt till från början, han va ju så liten & siri busar ju ganska vildt! Men som tur var, var fältet fullt med kaninbajs, som var mkt gott till Rossos räddning!

Tog prommis med de andra hundarna oxå, men ingen ingen charmade mig så mkt som Rosso...
Sen vart det en underbar lunch för mig & Annica!! Hur mysigt som hellst va det, många timmar på Kristos! TACK SNÄLLA!!

Får se om jag får vara hundvakt till lilla prinsen nästa helg, hoppas, hoppas!!!

Blir lite bilder från igår!

1 kommentar:

  1. Ta nu hand om min prinsessa på bästa sätt! :) Vilket jag vet att du gör!!

    Kram Kram
    Maria

    SvaraRadera