Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



torsdag 12 mars 2009

Yippieyay!!

Idag har jag (vi) träffat Maria med Kajsa & Dina, för att träna lite lydnad på Vallentuna IP!
Super kul att se en taggad Kajsa! Vild & galen o på stråålnde humör!

Sen vart det Siri & min tur, bra störning med grävmaskin & sladdande ligister!
Körde fria följet som fortfarande e ett stooort problem! Samt lite fjärr, som faktiskt blivit riktigt bra. Sen introcerade Maria "framförgående" Vilket Siri tyckte va kul eftersom det innehöll godis. Får kämpa på lite med det hemma.

Vart en fika hemma hos mig & studerande av tävlingskalender, dax & försöka anmäla till lite tävlingar nu...hjäääälp!!

Sen vart det shopping för mig i Kista, yaaaaay va kul! Fattig dock, men d va ju INGET nytt.

Powerwalk på kvällen, Siri i koppel Mp3 i öronen, skönt.

/ C

1 kommentar:

  1. Tack för träningen idag!!
    Ni var jätteduktiga!! Blir farliga i år!! :)
    Anmält till några tävlingar nu då???

    Kram Kram

    SvaraRadera