Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



söndag 31 oktober 2010

TALANGLÄGER

Nu har vi vart på lydnadshelg i Grängesberg, med talangtruppen.
Fick bo på ett mysigt vadrarhem, samt träna i inomhushall, lyssna på föredrag om fysträning.
Jag e sååå himla nöjd med helgen! Så kul, så nöjd, fått en massa tips, kommentarer, ris/ros.
Fasen så taggad man blir!!!
Vi har ju som sagt massa att jobba med, så nu ska jag försöka tänka om, tänka till & träna på.

Hade inga förväntingar innan lägret, men jag måste säga att det är bland det roligaste jag har gjort! Alla som var där har vart jättetrevliga, glada & vissa mer galna än andra ;)
Upplägg på lördag, träning i hall i grupp. Vi körde: f.f , ink m. ställande & läggande, apportering & fjärr. Vi har ju våra problem, men det känns som att det går att lösa, men mkt träning såklart.
Idag kördes det tävling, med moment f.f, ink med ställande & läggande, samt apportering.
Skitnervös, med det va kul!

Rekommenderar att söka dit!
Så peppad!!

2 kommentarer:

  1. Härligt!
    Jag hoppades att det skulle komma en rapport.

    SvaraRadera
  2. Roligt!!! Ska bli kul att följa er utveckling, när är det nästa samling?

    SvaraRadera