Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



måndag 27 juli 2009

SEMEEEESTER!!!

Äntligen äntligen, som jag har längtat!
Men nuså! Eller ja, jag har 4½h kvar på jobbet, men sen 07.45, då ere semester!

Åker till underbara norrland i ca 2½v, så då har jag en ursäkt att inte skriva!

Ska under dom 2½v se om det går att sluta med kortison, har kört var 3:dje dag nu ett tag. Nu har hon ätit allergifodret i över 4v, om jag räknar rätt(?)
Ska även passa på att träna lite lydnat samt spåra lite tänkte jag. Ambitionerna är höga, men får se hur långt det räcker!

När jag sedan e åter hemma så startar ju kursen som jag ska gå på VABK för Maria & Lena! SUUUUPERKUL!

Status: Strååålande

1 kommentar:

  1. Njut i Drömme och lycka till med träningen!

    Nyss hemkommen från ljuvliga Ådalen.

    Kramar!

    SvaraRadera