Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



måndag 15 december 2008

3 tjockisar, ett ludd o en Maria

Idag va det spååår på schemat!

Förstökte fota, gick sådär! Men däremot gick d bättre för hundarna!
Vilken underbar dag!! Dom 3 små grisarna skötte sig underbart!


Siri spårade på fint!! suuupernöjd med dagens insats. Hon e så Super min lilla gris! Fick 4pinnar + slut. Alla pinnar fick vi med oss hem!

Självklart va d fika med i bilden oxå, glögg o pepparkakor (alkoholfritt, tyvär) Gick åt 1flaska glögg, mkt gott!


Sen fick Siri & Luddet busa medans den tjocka gravida grininga Kajsa varg fick sitta i bilen!
Knoll o Tott e bara för söta, busar som bara den, såklart på Luddets villkor, när vi inte busar så kan vi alltid käka skit, så Siri e glad för vilket som!


Sen va d personalmöte för mig.

Nötte lite fjärr hemma efter mötet & nu väntar jag på att gå på medlemsmöte!! Skoj!

Haft en kanondag i skogen med Maria o hundarna! Suuupertack!!

over and out


carin

1 kommentar: