Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



tisdag 16 december 2008

Julshopping

Idag han vi med lite apportering-linjetag på prommenaden. Funkade rätt så bra i motvind, men medvinden funkade inte alls (kom på det efter några skick) så återgick till motvind!!

Jag åkte o julshoppade, oh sen när jag kom hem fick det bli lite fjärr...ligg,sitt,ligg,sitt..hmm, lilla GRODAN! Som hon hoppar fram vid sitt! Nöta, nöta, nöta! Slutade när d va som bäst...

Nu är det dax för packning, snart är det freeeedag o då blir det nästan 3 underbara veckor i Drömme!

Over and out!

2 kommentarer:

  1. Fina Siri!!!
    Kommer sakna er när ni smiter bort i 3 veckor!!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Tjohoo! Jag hittade ju hit - va' roligt att läsa och spana på vad ni gör :)

    Må så gott!

    /Åsa

    SvaraRadera