Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



måndag 5 januari 2009

inotyol ska man inte äta!

Ja herre gud, 2st dyra samtal till Bagarmossensdjursjukhus vart det inatt! Efter att jag kommit på Siri som tuggat sig igenom Inotyolsalvan...oh säkert smaskat i sig en hel del av tuben innan jag hittade henne.
Efter 2samtal 'a 20kr/min så kom dom slutligen fram till efter att ha kontaktat vetrinären att denna salva inte skulle vara farlig för hund...
Siri fick lite yoghurt, vi gick & la oss, oh sen började det. Spya, spya, spya...underbart, som denna hund kräktes, men salvan kom ju iaf upp! Men man e inte särskillt pigg på att torka spya fram tills 02.30!! Siri mådde illa, så illa..stackars liten... Men nu är allt som vanligt, vi har vart ute & gått, mött 2st hundar & har faktiskt inte skällt!! men far ju som en skottspole!
Nu börjas det en låång vecka på jobbet, så ingen akivitet med Siri..
Väntar med spänning på Kajsavargs små rävungar som e beräknade till fredag! Får se om det kommer några valpar då!!! Hoppas hoppas!!!

Over and out!

1 kommentar:

  1. Men Siri då!! ;)
    Nu har du blivit "moster"!!!!
    Dom är ljuvliga!!!

    SvaraRadera