Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



lördag 24 januari 2009

vetrinärbesök










Siri har nämligen skärt upp en stor del av ena trampdynan, på vad vet jag ej, insåg att det va blodbad på prommenaden, bara att ta sig hem, ringa Arninge & få en akuttid!




Fick komma in på rummet på en gång & lilla Siri var sövd inom 10min! Fick komma tillbaka 1h senare & hämta ett stycke trött hund. Det bidde 5stygd, med strikta hemgångsråd.




Så här gäller det korta rastningsprommenader!!! Liiiiiiite svårt, eftersom hon har så pass ont så kommer hon inte till ro att uträtta sina behov. Men vi går långsamt, Siri far som en vante o brist på stimuli! Får hoppas att det läker som det ska & att stygnen får sitta!! Tveksamt, men hoppas!





3 kommentarer:

  1. Stackars lilla Siri!!

    Maria

    SvaraRadera
  2. Men lilla gumman! Vi skickar en kram och hoppas tassen läker fint och fort. /Åsa

    SvaraRadera
  3. Men ajj då! Stackars Siri :-(
    Jag som tänkte föreslå att Rosso skulle få lattja med en glad Siri. Han behöver få vara med andra än sitt parsongäng. Men då får hon allt krya på sig först. Sen ses för rejv party i skog och på äng.

    Annica

    SvaraRadera