Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



söndag 4 januari 2009

lappsjuk hund!


Va e d här för ngt!! Återvänt från norrland!

Men vad har hänt, jo jag har en hund som inte längre kan gå i koppel, eller möta hundar!!!!!

För hon har gått utan koppel i 2v & inte träffat nån hund!

Men nu, NU då far Siri som en vante runt i kopplet, hjärnan brinner & hon e sig inte lik! Oh som att inte det räcker, hon SKÄLLER, på andra hundar!!!! Hon som i princip aldrig nånsin skällt på en annan hund! Nån som har ngt vettigt tips??


Usch...inte alls glad! Vad e det för feeeeeeeeeel?????
(bild från dagens prommenad)

2 kommentarer:

  1. Nähe kan ju inte stämma, jag såg er härom kvällen och då såg hon ut som vanliga Siri... ja, jag tror ju att det var ni, fniss.

    kram, Åsa

    SvaraRadera
  2. men åh vilken härlig bild :) det är väldigt tomt här hemma utan er... hittade herr kyckling bakom min fikus förresten. han visste inte hur han hade kommit dit, eller hur länge han hade legat där, men var väldigt glad över att komma därifrån. påstod att katterna hade skrattat åt honom, och kallat honom tjock... men du vet ju hur dom är, de små liven. nu ska jag och sola. over and out!
    /Dolly

    SvaraRadera