Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



måndag 31 augusti 2009

Det kliar!

Har under morgonen försökt ragga tid för att träffa Kerstin Begvall som e en rackare på allergihundar! Ringde till vet. i kyrkbyn där väntetiden blev 2-3månader...jag står uppskriven på kölistan.
Ringe djurakuten i stan, där jag skulle få tid i slutet av oktober. Lääänge tills dess, då har Siri blivit nakenhund med tvångströjja med hjälm & vantar.
Fick iaf tid till Susanne Åhman, i bööörjan av OKTOBER. Spetskompetens på dermatologi.
Bara vänta & se...

Vi tränar iaf på lite smått!
Försöker träna framför spegeln (nästan) varje dag!
Tränar lite "stå" med godis, nöter lite sitt, kampar med apportbocken som nu faktiskt börjar bli kul!! Tur att det inte e så lyhört här. Det stojjas, skriks, pips & springs här i lägeneheten bara för att denna bock av trä ska bli kul. Börjar bli hes. Ska erkänna att jag oxå tycker att denna apport av trä är kul, mest bara för att det e så hysteriskt överdrivet, glatt,kul & spännande.

1 kommentar: