Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



måndag 26 oktober 2009

hmm..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva!


Jag har ju gått och blivit med TÄS... känns faktiskt riktigt kul! Hoppas att jag & Johanna grejjar det!

Sen har jag varit mkt & hälsat på syster i värmland, där Siri fått tränat lydnad, spårat & busat med barn. Kombinationen barn, hund & "playdo" alltså leksakslera är iiiingen bra idé! Inte om man har en matgladhund & väääldigt generösa små barn. Om man nu ska prata färg på bajs, så kan jag bara säga att det va BLÅTT! Inge stopp i tarmen, men kanske inte nånting som jag rekommenderar att ge till hund...


Va som reserv på appellspår i söndags & kom tyvär INTE med!
Åkte ist till Bro-Håbo & kollade på Maria & Lena som körde eliten, stort grattis till er!
Samt Helena & Diwa som klarade av ett första, förstapris i LK1!!


Denna vecka ska det tränas lite lydnad iaf, borde börja kolla av Lk2 om det ska bli nån tävling om jag har alla moment!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar