Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



måndag 5 oktober 2009

Måste ha retat gudarna, måste gjort nånting fel!!!

Det händer inte mig, det händer inte mig!
Men självklart så gör det det!
Är ute oh går i skogen med Siri, hon springer vind för våg, kommer tillbaka & haltar markant på högerfram, jag bänder böjer & vrider, ingen reaktion. Sedan slutar hon halta. Vi vänder tillbaka mot stallet & på stallbacken undrar sandra "vad fan har hänt med Siri!!!!???"
Jodå, mkt riktigt så har hon snittat upp bogen!
Rent & snyggt snitt, man får sig en anatomisk upplevelse när man får se muskeln ligga där så fint!
Panikringer till Vallentunavet. efter 2telefonsamtal senare får jag komma.
Ilfart ner till vet. Siri pigg & glad.
Har kommit till det stammis stadiet att jag bara behöver säga "hej det är Carin, med Siri..." Så vet dom vem jag är.
Väntar nu på att Siri ska sys ihop.
För att varför nöja sig med ett besök till vet. när man kan ha klippkort.
Ska ju nämligen till stan imorn för utredning av allergi!
Nån som vill donera pengar, tänkte starta en fond till Siri oh hennes dyra besök!
Pratade med vet iaf oh hon skulle försöka hålla sig inom medicinering med kort karrens.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

1 kommentar:

  1. En kram till både matte och Siri. Nu får det räcka med otur till er tycker jag.

    bamsekram till er!

    SvaraRadera