Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



fredag 11 september 2009

FLITIG

Faktisk! Vi har varit flitiga om an jämför med hur det kan se ut!
Spårade på andet i helgen, gick som en klooocka, missade första pinnen, men annars tuffade hon på! (2pinnar + slut)
Lydnad i onsdags med Maria, när vi roade oss med att filma! Mkt intressant att få se sig själv. Vågar nästan säga att positionen blivit liiite bättre i fria följet! Tappar fortfarande, men men!
Va nere på klubben i torsdags oh körde lite lydnad, tragglade rutan, gjorde en kanonfin budföring med tempo! Plattsliggning, där Siri rullar på höft..måste träna på det där.
För att sen idag åka upp till stallet lägga ett spår, körde lite "stå" & fjärr medans timmen skulle gå. Spååårade kanonfint, (2pinnar, burk + slut) Hittade båda pinnarna, med viss hjälp, bruken traskade hon över men hittade slutet! Jag vinklade mkt idag, utan snitslar, minns ju aldrig vart jag gått, men hon var sååå duktig! Spårade över 1grusväg, samt 1 häststig utan problem!
Nu ska här anmälas...
Blir en tråkig helg, för jag ska jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar