Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



måndag 21 september 2009

Miljöträning

Idag åkte jag & Siri in till stan, ville reka vart vetrinärn i stan ligger.
Så vi klev på bussen o guppade till danderyd, där vi steg på tunnelbana, bytte tunnelbana, upp vid Odenplan. Gick lite vilse! Fan va dålig man e på & hitta i stan!
Efter guidning på telefon hittade vi dit!
Siri charmade många på vägen, eftersom hon så snällt vifftar på svansen till alla som går förbi!
Tunnelbana var dock lite läääskit! Svårt att hålla balansen samt mkt konstiga ljud!
Men för att vara första gången i tunnelbanan gick det bra!
Va en sväng upp på mamman jobb & även där lyckades hon charma alla kärringar.
Fick dock kommentaren "MEN det där är ju INGEN Golden..." hmm...jo, jag tror jag att jag vet vad jag köpte för ras... Kärring!
Tunnelbana & buss, hemma ca 4h senare!
Nu ligger Siri utslagen i köket & jag känner mig typ lika trött!!

Helgen spenderades ute i stallet, samt tävling på söndagen o kollade på lite vallentunaekipage!
Siri lyckades flirta in sig hos Lenas stiliga Avec (eller nu hur det stavas)
Bra gick det iaf för alla, men jäklar va sugen man blir på & tävla!
Nu har jag ju möjlighet att få låna 2st hundar att damma av i eliten, haha, hur det nu skulle gå till! Tåls att tänka på!

1 kommentar:

  1. Jag vill bos hos dej Carin!! Vill du tävla så gör vi det... Bara du bjuder på gott snarr i mellanåt :)

    slick på näsan/ Dina

    SvaraRadera