Kul att du hittat hit!

Här får du läsa om mig & min hund Siri.



tisdag 29 september 2009

Kurs igår!

det va kallt & regnigt igår, men fan så kul ändå!

Börjades med sitt i grupp som Siri aldrig suttit & d va ju som inget problem!
Sedan platsläggande, dolt! heller inga problem.

Med Lena kördes set vändningar då Siri flyter ut & iväg, samt vidare hjälp med ställandet som vi inte får till! Pratade olika belöningar. Bara att nöta på!! Såg ju bra ut när Lena körde med Siri så, det måste ju nångång släppa för mig!!!

Med Maria kördes det stegförslyttningar samt backa. Herregud! Tänka måste man, men kul vare!

Idag har jag sovit samt tagit en prommenad på 2h, tränade på med ställande, fjärr & stegförlyttningar på prommenaden.

Kurs snart igen, får lite panik om vad man ska ta upp! hmmm...

1 kommentar:

  1. Vilken jäkla tur ^^ Jag tänker ha apporterings veckor nu till nästa tillfälle så kan man spinna vidare på utvecklingen :D

    SvaraRadera